تولد 18

***تولد عشقم مبارک***

این وبلاگ که از اسمش هم معلومه فقط برای تولده عشقم ساختمش دوست دارم عزیزم:-*

 

  امشب شب تولد توست !

 

 

  شبی که ستاره ایی به آسمان زندگیت افزوده می شود ،

 

 

  ستاره ایی که می تواند همانند نقطه عطفی در زندگیت بدرخشد و نورانی تر

 

 از تمامی ستارگان شود .

 

 

  امشب شب تولد توست ،

 

 

  کاش میتوانستم آسمان شهر را به افتخارت ستاره باران کنم ،

 

 

  کاش می توانستم ماه را میهمان امشبت کنم ،

 

 

  کاش می توانستم بر سر راهت دریایی از گل نشانم ، هوایت را پر از بوی

 

 عشق کنم !

 

 

  کاش میشد دستانت را بگیرم و با هم به سوی زیبایها پرواز کنیم .

 

 

  کاش میشد امشب ، فقط امشب در کنارم بودی و در کنارت بودم تا هر چه

 

 خوبی است نثارت کنم ،

 

 

  هر چه عشق است به پایت بریزم ،

 

 

  هر چه غم است از زندگیت پاک کنم و هر چه زشتی است از

 

روزگارت محو  

 

 

  امشب تولد توست !

 

 

  هدیه ات تمامی ستاره های آسمان ،

 

 

  تمامی گلهای روی زمین ،

 

 

  آواز هر چه پرنده خوش صداست ،

 

 

  تمامی قلبم ،

 

 

  همه زوایای روحم و سراپای جان و تنم ،

 

 

  کاش که بپذیری عشقم را ، قلبم را و روحم را .

 

 

  شب تولد توست ، ستاره ها را تک تک ، به عشق تو شمردم .

 

 

 

تولدت مبارک !



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت11:46---23 تير 1395
دوستت دارم تولدت مبارک عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کی؟ 28 / 9برچسب:,ساعته ؟ 21:22 کی نوشته؟ ghazal joooooon|


اخرین شماره تولد
» تولد نمیدونم چند
» تولد21
» تولد20
» تولد 19
» تولد 18
» تولد17
» تولد 16
» تولد 15
» تولد 14
» تولد 13
» تولد 12
» تولد 11
» تولد 10
» تولد 9
» تولد 8
» تولد 7
» تولد 6
» تولد 5
» تولد 4
» تولد 1
» تولد 3
» تولد 2
» تولد0

Design By : Pichak